Akademia Sztuk i Nauk Interaktywnych ogłosiła laureatów 21. edycji Nagród DICE. Najwięcej statuetek, bo aż 10, zabrało ze sobą w tym roku Nintendo, zaś
"The Legend of Zelda: Breath of the Wild" zostało wybrane najlepszą grą zeszłego roku.
Listę wyróżnionych znajdziecie poniżej.
Gra Roku –
"The Legend of Zelda: Breath of the Wild"
Najlepsza gra RPG –
"NieR: Automata" Wybitne osiągnięcie w reżyserii gry –
"The Legend of Zelda: Breath of the Wild" Wybitne osiągnięcie w projekcie gry –
"The Legend of Zelda: Breath of the Wild" Wybitne osiągnięcie w opowiadaniu historii –
"Horizon: Zero Dawn" Wybitne osiągniecie techniczne –
"Horizon: Zero Dawn" Wybitne osiągnięcie w animacji –
"Cuphead" Wybitne osiągnięcie w projekcie artystycznym –
"Cuphead" Wybitne osiągnięcie w kompozycji muzyki –
"Cuphead" Nagroda DICE Sprite –
"Snipperclips" Wybitne osiągnięcie w rozgrywce sieciowej –
"PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS" Najlepsza gra sportowa –
"FIFA 18" Najlepsza gra akcji –
"PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS" Najlepsza bijatyka –
"Injustice 2" Najlepsza gra rodzinna –
"Snipperclips" Najlepsza gra na urządzenia mobilne -
"Fire Emblem Heroes" Najlepsza gra strategiczna/symulacyjna -
"Mario + Rabbids Kingdom Battle" Najlepsza gra wyścigowa –
"Mario Kart 8 Deluxe" Najlepsza gra przygodowa –
"The Legend of Zelda: Breath of the Wild" Najlepsza gra na konsole przenośne –
"Metroid: Samus Returns" Wybitne osiągnięcie w kreacji bohatera – Senua w
"Hellblade: Senuas Sacrifice" Wybitne osiągnięcie w tworzeniu pochłaniające świata przedstawionego -
"Lone Echo/Echo Arena" Najlepsza gra z pochłaniającym światem przedstawionym -
"Lone Echo/Echo Arena" Wybitne osiągnięcie w dziedzinie dźwięku –
"Super Mario Odyssey" Do Galerii Sław Akademii Sztuk i Nauk Interaktywnych włączona w tym roku została Jade Raymond, a nagrodę za całokształt swojej twórczości otrzymał Genyo Takeda z Nintendo.